Schildpadjes uitzetten en een nest gevonden

17 september 2018 - Ojochal, Costa Rica

Afgelopen zaterdag was een nest van 108 schildpadjes er al vroeg klaar voor om uitgezet te worden. Deze waren een stuk actiever dan de vorige groep, omdat ze uit zichzelf uit het nest waren geklommen. Het volgende nest kan elk moment uitkomen, dus we wachten met spanning af. Vanochtend ging de wekker om 5 uur voor een ochtendwandeling. Ik zag er tegenop, omdat mijn ochtendwandelingen tot nu toe nog niet echt productief zijn geweest. Maar vanochtend was het raak, we vonden een nest met 95 eieren. De zeeschildpad hebben we helaas niet gezien, wel kwamen we op de heenweg een landschildpad tegen.

1. Merel:
    19 september 2018
    Supergaaf Marieke!! mooie foto's ook
  2. Margreet van Laanen:
    19 september 2018
    Hey Marieke,
    Leuk te lezen hoe het met je gaat. Ik kan me voorstellen dat je om 5 uur niet loopt te springen om voor niets je bed uit te komen. Zo’n vondst maakt het dan toch weer de moeite waard. Leuke foto’s!!
    Groetjes van ons allemaal. XXX
  3. Familie Diagos:
    26 september 2018
    Lieve Marieke,

wat een prachtige foto’s heb je gemaakt zeg. Ik zal ze aan Timo laten zien die wordt helemaal gek en wil meteen naar Costa Rica hi hi.
    Geweldig om dit mee te maken lijkt mij Marieke.
    Geniet van deze prachtige tijd

Liefs Petros namens alle Diagosjes
  4. Bep van Roessel:
    2 oktober 2018
    Hoi Marieke, wat een mooie foto’s heb je gemaakt. We krijgen nu een goede indruk hoe het er in Costa Rica aan toe gaat. Wat boffen voor je om dit mee te kunnen maken. Ik ga je verder volgen want je belevenissen zijn heel leuk. Veel groetjes.
  5. Bep van Roessel:
    8 oktober 2018
    Iets te laat maar alsnog heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van. Groetjes en zie uit naar je volgende ervaring.