De afgelopen weken

12 oktober 2018 - Ojochal, Costa Rica

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle leuke reacties. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit hoe ik er op kan reageren. Ik heb al een tijdje niet meer geschreven dus bij deze een update over wat ik allemaal meegemaakt heb. 2 weken geleden op vrijdag heb ik mijn onderzoeksplan aan mijn begeleider ingeleverd en ik ben nu op de beoordeling aan he wachten. De dag erna heb ik mijn enkel verstuikt toen ik de rivier over wilde steken. Ik heb toen een halve week binnen moeten zitten. Nu heb ik er gelukkig bijna geen last meer van. Afgelopen zaterdag had ik een pool party voor mijn verjaardag. Een medewerker van de reserva woont in een groot huis met een geweldig uitzicht. De hele week voor die dag heeft het hele dagen geregend, maar gelukkig was het in mijn verjaardagsweekend super lekker weer. Op mijn verjaardag zijn we naar Uvita gegaan om walvissen te spotten. We hebben een grote groep Tuimelaar dolfijnen en een bultrug met jong gezien. Deze week zijn er weer 2 schildpadnesten uitgekomen. Het blijft toch steeds weer heel speciaal om deze kleine diertjes voor het eerst in de zee te zien zwemmen.

1. Anneke:
    13 oktober 2018
    Geweldig mooi!! En wat een ervaring nog een fijne tijd groetjes van ons Ger en Anneke
  2. Ronnie van Laanen:
    13 oktober 2018
    Wow Marieke, wat een beleving zeg. Super leuk, en ook mooi om tussen al die mooie dieren te kunnen zijn. Geniet er maar goed van. Gr uit Malden😘
  3. Bep van Roessel:
    21 oktober 2018
    Leuk weer een berichtje van je te lezen. Wat geweldige ervaringen die je meemaakt. Heel wat anders als hier waar je geen dolfijnen in zee ziet. Je hebt intussen al heel wat schildpadjes gered geloof ik. Goed hoor.Geniet nog maar goed.Groetjes uit Schijndel.